Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Russische avond Vredenburg
02-20-2016, 01:44 AM
Bericht: #1
Russische avond Vredenburg
Zo net terug uit Utrecht en ik heb een geweldige avond gehad!Mijn twijfels over Denis Matsuev waren snel weg na het eerste deel van Sjostakovitsj' Tweede Pianoconcert het was briljant!Geen heipalerij zoals ik hem kende uit Amsterdam maar fijne techniek en mooi samenspel met het RFO olv Arvo Volmer.
Een leuk toegift in eerste instantie maar daarna kreeg ik helaas een deja vu omdat hij er nog eentje gaf wat in het begin nog wel leuk jazzy was maar aan het einde was de heipaal weer terug,had niet gehoeven maar de rest van de zaal hield van wel dat gebeuk,smaken verschillen zeg maar.Verder heb ik ook erg genoten van Mjaskoski en de Eerste Symfonie van Rachmaninov.
Het was verder wel enorm genieten geblazen en ik ben trouwens benieuwd naar hoe Kris het heeft gehad in het Bozar.

Bart
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-21-2016, 11:59 PM
Bericht: #2
RE: Russische avond Vredenburg
Voor degene die het concert willen terugluisteren hierbij een link naar de site van het vrijdagavondconcert van Radio 4 en dan klikken op het concert van 19 februari natuurlijk(ik luister hem tijdens het typen van dit bericht)
http://www.radio4.nl/devrijdagvanvredenb...tzendingen
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-22-2016, 05:16 PM
Bericht: #3
RE: Russische avond Vredenburg
idd fijn gespeeld, jammer van het storende applaus na het 1e deel, zijn 2e bisnummer was niet het beste wat ik al van hem heb gehoord Wink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:

Contact opnemenFreebb.beNaar bovenNaar inhoudArchiefmodusRSS-syndicatie